Monday, June 13, 2011

sayang ke?

Bismillahirrahmanirrahim~ In The Name of Allah The Most Gracious and The most Merciful

Assalammualaikum...:)

Sayang ke? Yup, mesti r sayang, di kaulah buah hati pengarang hepar, tanpa kamu tidak mungkin sempurna fungsi tubuh ini. Yurk!!!

"Sayang, rindu lah jom kita keluar tengok suasana malam." kata si Lelaki dengan suara ala2 manja dan gedik sikit. Huh! jangan ingat perempuan je reti wat suare gitu ok.

"Erm..sory malam takleh keluar cause banyak hantu jembalang tanah dengan mambang berkeliaran. Takot lah.." helah yang di beri oleh si Perempuan.

Jam menunjukkan pukul 1 tengah hari. "Sayang, hati-hati banyak kereta ni." prihatin si Lelaki dengan pantas dia memegang tang si Perempuan untuk melintas jalan ke kedai makan.

Seperti kejutan eletrik dan kekejangan akibat sawan di rasai seluruh tubuh dengan reaksi si Lelaki.

Saat membeli buku di kedai buku. " Sayang lawa tau kalau pakai selendang yang mcm kat kedai tu. Jarang sikit je. Baru up-to-date pakai tudung."..si Lelaki mencucuk jarum pada si Perempuan.

"Erk?..takpe r. Malas nak membazir.Up-to-date or down-to-date tak bawak faedah pun." kata si Perempuan dan mula berlalu pergi.

Ops! saya rasa awk dah tipu saya. Kata sayang tapi awak ajak saya menghampiri maksiat. Kata sayang tapi awak pegang tangan saya. Tak ingat ke? Kita bukan muhrim, takde apa yang halal antara kita. Kata sayang tapi awak nak suruh saya up-to-date dengan benda yang tak berfaedah.

Tahu tak? Semua tindakkan awk buat saya rasa yang diri ini tak bernilai lansung. Awak hanya menanam tebu di bibir. The last decision here is "break Off'".!better awak balik belajar semula apa itu "sayang". Then baru leh cakap.."Saya Sayang awk.!"..ada faham?. Bagus kalau faham kasi jatuh itu kapala..:)

3 comments:

Azyan said...

haha,down to date.terbaik ahh ayat.suka entry akak ni :3
sayang ajak maksiat.baik clash ja :)

Khaulah~ said...

nice p0st...~
cm lepas geram p0n ad...
huhuhu.......=D

izzati radhiah said...

azyan: btol2 clas bajet mcm die je yg wujud kat bumi ni..hehehe

khaulah: bukan lepas geram tp lepaskan lelah..hehehe